Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Συνεφιασμένη Κυριακή


Καλημέρα φίλοι μου σχετικά καλά πήγαμε εχθές μιας καια είχαμε +230 μονάδες κέρδος  και γενικά μπορούμε να πούμε ότι από το χθεσιν΄πρόγραμμα βγήκαμε κερδισμένοι. Εδώ που τα λέμε πέρασαν τα περισσότερα σημεία και ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου που δεν έπαιξα και άλλα παιχνίδια που πίστευα πολύ όπως η Άρσεναλ, Λίβερπουλ, Σίτυ και άλλα. Τέλος πάντων σήμερα Κυριακή 25/9 έχουμε ένα αρκετά δύσκολο πρόγραμμα και σίγουρα τα σημεία έχουν βγει με αρκετή δυσκολία.


Έχουμε και λέμε:

ΠΑΟΚ  -  ΑΕΚ -  1 (1,91 ΒΕΤ365)
Ξάνθη - Όφη - 1 (1,83 ΒΕΤ365)
Ντε Γκράαφτσαπ - Γκρόνιγκεν - Όβερ 2.5 (1,65 ΒΕΤ365)

Εγώ φίλοι μου θα παίξω αυτά και το πολύ-πολύ να βάλω και 2-3 τέρματα τη Σεντ Ετιέν με τη Ρεν. Όπως σας είπα το σημερινό πρόγραμμα δεν λέει και πολλά και το ποντάρισμα μου θα είναι γενικά χαμηλό. Καλή σας ημέρα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.