Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Γάτος και στο στοίχημα!


Από σήμερα 28/07/2011 στο gatos365.blogspot.com θα μπορείται να διαβάζεται και στοιχηματικές προτάσεις που θα προτείνουν οι έμπειροι -σε αυτό το αντικείμενο- συνεργάτες μας. Διαβάστε τις προτάσεις των tipsters που θα ανανεώνοται τακτικά και ενημερωθείται για τα τελυταία στοιχηματικά αλλά και αθλητικά νέα στο gatos365.blogspot.com. Eπίσης μπορείται να ενημερωθείται για ορισμένα στοιχηματικά εργαλεία όπως τις βαθμολογίες των πρωταθλημάτων και τους τζίρους των αγώνων του κουπονιού. Eπίσης μπορείτε να βρείτε πολλά χρήσιμα εργαλεία στη σελίδα '' Χρήσιμοι Σύνδεσμοι''.


Ολοι οι tipsters δηλώνουν έτοιμοι να σας κατακτήσουν και να σας βοηθήσουν -όσο μπορούν- με τις στοιχηματικές τους προτάσεις. Όλοι τους, αξίζει να σημειωθεί ότι, ασχολούνται αρκετό καιρό με το στοίχημα και κατέχουν μεγάλη πείρα. Σας παρουσιάζουμε τους νέους μας στοιχηματικούς συντάκτες.
  • Gatos365 : Γειά σας μάγκες, είμαι ο Gatos365 και τη νέα στοιχηματική σεζόν θα μοιραστώ μαζί σας τις στοιχηματικές μου προβλέψεις.
  • Lonsdale :  Γειά σας παιδιά, είμαι ο Lonsdale και από σήμερα θα μπορείται να διαβάζεται τις προτάσεις μου για το στοίχημα εδώ στο gatos365.blogspot.com
  • Ksa-kai-ksa : Γειά σας παιδιά είμαι ο ksa-kai-ksa και από σήμερα θα μοιραστώ τις προτάσεις μου για το στοίχημα μαζί σας.
Τέλος όπως οι ίδιοι μου είπαν να σας μεταφέρω, ότι κάθε στοιχηματικό δελτίο θα είναι γι' αυτούς και μια νέα πρόκληση...

Y.Γ. : Κάτω-κάτω στο blog μπορείται να δείτε τα προφίλ των tipsters αλλά και τις προτάσεις τους καθώς και τα αποτελέσματα των προτεινόμενων τους αγώνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.